четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Честит Св. Валентин!

Днес няма да говоря за торти, кексчета и курабийки. Дори няма да ви покажа снимки на такива. Днес ще си говорим за Любов. Да, всъщност и правенето на сладкиши е любов и страст, но в случая имам предвид любовта между хората.
Днес просто искам да пожелая честит празник на всеки един от вас, който има щастието да обича и да бъде обичан! На всеки, който е изгарял и изгаря в трепетно вълнение дори само като си помисли  за любимия човек. На всеки, който се е потопил в блаженото безрасъдство на любовта. На всеки, който  е открил своето друго АЗ, своята втора половинка. 
И празник е не защото днес е Св. Валентин, а защото всеки следващ ден след днешния живеем с любовта в сърцата си. И нека си показваме тази любов не само на деня наречен " Ден на влюбените" , а всяка  минута , всеки миг. Защото когато човек обича и е влюбен, за него всеки божи ден е благословия и празник.
 И все пак ... Честит Св. валентин! :)

И понеже любовта е поезия, ще споделя с вас едно стихотворение, което открих и което ме впечатли. То е израз на това как любовта ни разтърсва, променя, прави ни неясни и противоречиви, но когато е истинска Тя продължава след всичко и въпреки всичко. 
Enjoy it!

Понякога и винаги

Понякога  съм чиста, светла, бяла.
Понякога съм непрогледен мрак.
Понякога съм птица полетяла.
Понякога съм стъпкан прашен праг.
Понякога очите ми са като лед.
Понякога горят като огньове.
Понякога съм сладка като мед.
Понякога горча като отрова.
Понякога съм тиха, нежна, мила.
Понякога съм бури и стихии.
Понякога в живота съм се впила.
Понякога живея на магия.
Понякога съм ярка и сияйна.
Понякога съм някак си безлична.
Понякога съм съкровена тайна.
Понякога съм толкова различна.
Понякога обичам да се смея.
Понякога се сривам на земята.
Понякога, макар и рядко - пея.
Понякога мълча със тишината.
Понякога летя със пеперудите.
Понякога пълзя в тревата.
Понякога съм цар на лудите.
Понякога царица съм на самотата.
Понякога съм цялата любов.
Понякога съм жива рана.
Понякога съм нежен благослов.
Понякога съм тъжна мелодрама.
Понякога целувам и обичам.
Понякога умея и да мразя.
Понякога в любов се вричам.
Понякога от любовта се пазя.
Понякога....
Но винаги....
Винаги съм полъх топъл.
Винаги съм твоя орисия.
Винаги съм страстен вопъл.
Винаги съм твоята магия.
Винаги съм твойто женско АЗ.
Винаги съм малко Чудо.
Винаги съм влюбен глас и ...
Винаги ще те обичам лудо
Винаги...обичам те...обичай ме...
Дори понякога да няма нищо друго.

Ето на това казвам аз саморазкриване и обяснение в любов :)

Обичайте, приятели и бъдете обичани...винаги!







1 коментар:

  1. Здравей Радина, писах ти на е-майл за торта за РД на дъщеричката ми. Не мога да открия телефонен номер за да ти се обадя, а страшно много ми харесват тортите ти. :)

    ОтговорИзтриване