вторник, 22 февруари 2011 г.

Торта с фея за малка фея

Тортата, която ще ви представя сега, направих за рождения ден на най-добрата приятелка на моята дъщеричка( а и на сина ми) - Ивета, или както всички ние я наричаме Ивето. Ивето, освен, че ни е приятелка, е и дете на нашите кумове Радост и Вихрен.
Ивета много харесва филмчетата за Камбанка, а по времето, когато правих тортата и двете с Теа бяха луди по последната излязла трета част "Камбанка и спасяването на феите". За това реших да й направя торта с феичка.Честно казано и мен това филмче ме плени, защото освен че е много красиво направено, е и много поучително за мен като родител. Сентенцията беше, че много често родителите, забързани в своето ежедневие и покрай своята работа, забравяме за нуждите на децата ни от нашето внимание и за желанието им да си играят с нас.А това би трябвало да бъде наш основен приоритет.Много се отплеснах...стига толкова за филмчето :))
Идеята за тортата ми беше да пресъздам интериора в къщичката на феите.Ще се запитате защо точно интериора.Ами защото ме очароваха всички онези малки и прекрасни в своето съвършенство детайли от този интериор - легълцето с малките възглавнички от пухчета и нежните тревички върху дюшечето, малката масичка до легълцето с бисквитките и бонбонките за феите на нея, листата постлани по пода на къщичката като килим.

Мисля че доста добре направих детайлите и всичко се получи както е във филмчето.Най-големият ми ориентир, че съм се справила добре със задачата беше Теа.Понеже тя има къщичката на Камбанка с описаното обзавеждане под формата на играчка, виждайки направените от мен неща възкликна :"Мамо, защо си ми ги взела от къщичката.Слад като ги сложиш на тортата на Ивето, после нали ще ми ги върнеш?" :)) Единственото, което не направих от захар(и тук може би ще ви разочаровам малко) беше самата феичка. И го направих съвсем тенденциозно, защото фигурката трябваше да е много миниатюрна, а в тези й размери нямаще да мога да я направя достатъчно красива.А за мен е много важно захарните фигурки да си приличат на оригиналите, дори и в лице.
За това на едно цвете от тортата кацна феята Розета, но от пластмаса. Розета играе второстепенна роля в тази серия на филмчето, но се оказа, че е любимата фея на Ивето.
За мое съжаление не можах да видя реакцията на рожденичката, но пък я чух как казва на майка си за пеперудата :"Мамо, мамо...тя е жива" :)) И това ми беше достатъчно да разбера, че явно добре съм се справила и Ивето си е харесала тортата.Е, от цялата торта си е хапнала само интериора и оставила горките феи без легло и масичка, но нали и за това са от захар, за да бъдат хапнати и те :) А и по мои наблюдения повечето деца ядат само декорацията на тората, а не самата торта.
Повече снимки и детайли можете да разгледате тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар