вторник, 26 април 2011 г.

Топка, лента и бухалки

Темата на следващата торта е...художествена гимнастика.Още от сега да си кажа, че ми беше много интересно да я направя.За мен си беше цяло предизвикателство да измисля дизайна.Но да карам подред.
За да поръча тази торта ми се обади една моя много добра, но отдавна бивша колежка - Диана.Радвам се, че я поръча, защото това беше чудесен повод да се видим, че иначе само се каним.С нея работихме заедно, когато се занимавах с недвижими имоти.Можете ли да си представите, че съм работила това :) Откъснах се от тази сфера, когато забременях с Теа. Работата с недвижими имоти изисква цялата ти концентрация и е много напрегната, а моите мисли вече бяха другаде.За това и се оттеглих раничко.И така...Диана поръча торта за едно момиченце Юлиана, дете на най-добрата й приятелка.Малката Юлиана тренирала плуване и художествена гимнастика.Веднага ме грабна втората тема. И още нещо важно...детето не обича розовото като цвят, но обожава лилавото.За това веднага в съзнанието ми изплиува една бледо лилава торта.И единствено това.Колкото и да мислех все нищо не ми идваше на ум.За да ми помогне повиках на помощ чичко Гугъл.Та поръчах му аз да ми покаже малко снимки на тема художествена гимнастика. И той го изпълни.Много грация и красота има в този спорт, много.И колкото повече гледах, толкова повече си давах сметка, че не трябва да правя гимнастичка от захарно тесто.Не бях сигурна, че ще й придам нужната грация и нежност.За това си отпечатах на вафлена хартия една гимнастичка, която много ми хареса и реших, че тя ще бъде лице на моята торта.Сред всички снимки, които видях имаше и такива, които показваха отделните инструменти, а на една бяха събрани всички на куп в един обръч.И тогава вече си представих Тортата на Юлиана.На гърба на тортата направих едни крачета, обути в гимнастически пантофки.Получи се много идейно.Но мисля че вече е крайно време да ви покажа самата торта :

Не зная вие какво мислите, но аз бях безкрайно доволна от крайния резултат.Зная, че звучи малко самохвално, но е истина.
Вкусът беше карамел с орехи.
Когато Диана ми даде да говоря с майката на рожденичката, съвсем се почувствах удовлетворена.Тя ми сподели, че Юлиана и приятелките й били много впечатлени и първо са изяли всички цветни топчета от украсата :) Самата торта била много лека и вкусна, което си е голяма похвала, защотото тя самата е голяма ценителка на сладкото.И това, което ме направи особено горда бяха думите й, че за първи път не са останали купища торта по чиниите, които да изхвърля.Всички си били изяли парчетата до троха.
Ето така обичам...красиво да е овън и вкусно отвътре :)
Снимки от всички страни можете да видите тук.

Очаквайте серията ми торти, наречена от мен звездни и междузвездни :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар