петък, 25 февруари 2011 г.

Торта с мецанка

Тортата, с която ще ви запозная днес е може би любимата ми до момента.Изпълних я с голяма лекота и се получи страшно нежна.Поръча ми я нашата фризьорка Тони, или като я наричаме покрай децата -  "кака Тони".Та обади ми се Тонката една петък вечер с въпроса дали ще успея да й направя торта за понеделник.За късмет, нямах други поръчки в момента и с удоволсвие приех.Тони нямаше никакви изисквания по отношение на дизайн и вкус, единствено трябваше да съобразя, че е за момиченце, което се казва Рая и става на 3 годинки.И така реших да направя нещо нежно, момичешко с цветя. 



Много отдавна бях си харесала на една торта тази мецанка и само чаках подходящ момент да я направя.И ето, че моментът настъпи :) Направих я много бързо и лесно, като се има на предвид, че докато я завършвах сина ми си спука главата и хукнахме към Пирогов.Но това не ми попречи да я довърша след това и да се получи една много сладичка "пъцанка"(мецанка), както казва Мони.Тортата беше с медени блатове и крем със заквасена сметана и парченца сушени сливи...една невероятно вкусна комбинация.
Явно добре съм се справила с тази торта, защото повечето хора разглеждайки снимките ми, казват, че това е техния фаворит :)
Повече снимки и детайли можете да разгледате на това място.

3 коментара:

  1. И на мен ми е любима тази Мецанка! Поздравления и тук!

    ОтговорИзтриване
  2. Тортата е страхотна! Както знаеш, и за нашето ставащо на 3 години момченце ще измайсториш подобна :))

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси, Мина! :)
    Ани, сърбят ме ръцете вече за вашата торта!Имам толкова идеи и с най-голямо удоволствие ще я направя!

    ОтговорИзтриване