петък, 4 март 2011 г.

Пиратски мъфини :)

Тези мъфини трябваше да бъдат торта.Ще кажете как така.Просто, синът  Макс на моята приятелка Лина, с която вече се познавате и все повече ще се сприятелявате, имаше имен ден на 21.01 и трябваше да му направя пиратска торта . Да обаче...януари месец се оказа много грипав и беше пълно безумие да се организира детско парти, защото повечето деца бяха болни.За това с Ли се разбрахме да не правя торта.Проблемът беше, че аз така се бях настроила и толкова идеи имах, че ме сърбяха ръцете за работа.Такава съм си аз, когато си наумя нещо - докато не го направя, не мирясвам.И за това реших да изненадам именика и да си изпълня моите идеи, като му подаря едни пиратски мъфини.
Аз лично обожавам мъфини, те са ми голяма страст.Запалих се по тях преди да се захласна толкова по тортите.Не че съм ги разлюбила, да не си помислите такова нещо.Горд собственик съм на поне 5 вида тавички и формички за мъфини, безброй хартиени чашки и няколко английски книги с рецепти за мъфини.
Направих едни ванилови мъфини и ги украсих ето така :
Много са готини, нали?Аз лично много си ги харесвам :) Персонално и отблизо с всеки един от тях можете да се запознаете тук.

Благодарение на тези пиратски мъфини, получих поръчка и за пиратска торта, но с нея предстои да ви запозная по-късно :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар