вторник, 26 април 2011 г.

Пролет е...

Минаха великденските празници и предполагам, че след толкова празнични трапези, отрупани с варени яйчица, ароматно агнешко, крехки зелени салатки, дъхави и пухкави козунаци не ви е никак до торти.Но пък това съвсем не пречи да си говорим за тях :) И да ги гледаме ...
За това днес ще ви представя една пролетна торта, която е много специална за мен. Нейният специален статут идва от това, че е първата ми торта поръчана през интернет и през блога, който четете в момента. Бях оосбено щастлива, когато Ирена, една много елегантна и стилна дама, ми изпрати имейл.В него тя ми пишеше, че толкова много харесва тортите ми, че иска да си поръча такава без повод, за да зарадва и почерпи приятелите си.За мен това беше най-големия комплимент, който бях получавала.Ирена искаше тортата да е в ярки цветове, весела и елегантна и на пролетна тематика.Трябваше да има розови и лилави лалета, които тя много харесва.
В главата ми започнаха да нахлуват много идеи.Искаше ми се да направя нещо различно и оригинално.Искаше ми се освен цветя, като символ на пролетта, да включа и плодчета.За това се спрях на ягодки и за цвят добавих и някоя боовинка, макар че те май се появяват по-скоро в ранното лято. За тази торта оплетох за първи път кошничка от захарно тесто.Получи се много сладка, особено когато я напълних с ягодки от захарен фондан.Няма да говоря повече за тортата , а направо ще ви я покажа.Нека тя каже останалото сама за себе си :)


И за да бъде външния вид на тортата в унисон с вкуса й, заложих(а и Ирена го избра) на познатия ви ягодов йогурт.
Държа да споделя с вас, че особено много си харесвам боровинките, станаха като истински :)
Това, което Ирена сподели с мен е, че тортата е била много вкусна и е допринесла за настроението на компанията.И "това е мнението на още 30 човека".
Обичам да правя хората щастливи!



Няма коментари:

Публикуване на коментар