вторник, 12 април 2011 г.

Честит рожден ден...на мен, на мен!

Такаааа...преди седмица имах рожден ден и остарях с още една година! :)
От 3 години празнувах символично рождения си ден.Защо ли? Ами, или бях бременна, или кърмех :)) СИмеон беше толкова пристрастен към мен, че се кърмехме до 1г и 8 мес.Съответно не признаваше никого освен мен и мама трябваше да е на разположение по всяко време.
По тези причини тази година реших да събера приятелите си(или поне тези от тях, които могат да дойдат) и да ги почерпя. Освен всичко останало реших да им направя и торта.Какво е рожден ден без торта, нали? През цялото време докато я правех в  главата ми звучеше песничката от филмчето на Дисни за "Алиса в страната на чудесата" ..."Честит рожден ден- на мен, на мен! :)
Идеята ми по отношение дизайна на тортата беше повлиян от скорошното ми пътуване до Фанция.В китното френско селце Ез посетихме една вила на Рокшийлд.Там бяха запазени прекрасни порцелани от 18 век, които толкова ме впечатлиха, че веднага реших да направя за себе си "порцеланова торта".Минах през идеята да я оформя като купа, после като ваза с рози и накрая се получи ето това:
Не е нито купа, нито ваза, а по-скоро нещо наподобяващо малка масичка с опаковани в текстил рози върху нея.Много харесвам розите си - и рисуваните, и захарните.Харесвам си и нюансите на цветовете, точно такива исках да бъдат.Успях да постигна и така желания от мен порцеланов ефект на тортата.Абе, умря циганката, която ме хвалеше, та аз да се похваля сама :)  Вкусът на тортата беше комбинация между шоколадови блатове, бял ганаш крем с пресни ягоди и шоколадов крем с шам фъстък.Приятелите ми казаха, че това е най-вкусната торта, която са яли.И съм склонна да им вярвам, защото всички си изядоха парчетата до троха(дори и хора, които постеха), а някои поискаха и допълнително :)
Ето още малко снимки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар