събота, 19 март 2011 г.

Бебешка торта

Ако знаете как само ме сърбяха ръцете да направя бебешка торта.Но все нямаше повод.Обожавам бебета и всякакви бебешки аксесоари и нещица.Толкова са нежни, невинни и чисти.Точно заради това толкова ми се правеше нещо бебешко, а от части и заради това, че моите дечица(да са ми живи и зрдави) със сигурни крачки се отдалечават от бебешката възраст.
Тъкмо си бях дала едноседмична почивка от торти и ми се обади моята приятелка и ваша добра позната Лина.Искаше спешно малка торта за погача на бебе.И спешно, спешно, колко да е спешно? Един ден и половина време.Хубавото беше, че покрай моята любов към бебетата главата ми преливаше от идеи за бебешки торти и директно се захванах за работа.На мечето отдавна му бях хвърлила око в една книга, а останалото си беше плод на моето въображение.Толкова ми беше мило да правя всички тези детайли, че не изпитвах умора и исках да направя и още нещо, и още нещо.
Понеже бебе Дамян си има братче Ники, който също си е бебе(на 1г. и 6 мес.) направих и една мини тортичка в същия стил.

За вкуса се бях спряла на любимият ми детски ванилов йогурт крем с парченца бисквитки "Орео".
Всичко въвеше много леко и безпроблемно и се справих чудесно със срока.А тортата на бебе Дамян, сами виждате колко сладичка се получи.
Както каза лина, когато ми се обади след празника : "Ееее, Радинче, обра овациите с тази торта!" :))) Това може само да ме радва, защото удоволствието беше изцяло мое.
А малкият Ники веднага взел захарната количка от своята тортичка и започнал да си бръмчи с нея из стаята :) Сладурче!
Щракнете тук за още снимки и детайли.

3 коментара:

  1. Мила Радина, ако знаех по-рано за твоя блог, щях отдавна да се впиша в него. Тортите наистина предизвикаха фурор! Бяха толкова красиви, че още съхранявам мечето и каквото остана от количката в хладилника! И бяха толкова вкусни, че торта не остана! Много ти благодаря! А сега като чета с колко много и красиво чувство си ги сътворила, целият момент става още по-значим. Ритуалът по бебешката погача има смисъл на представяне на детето пред света и орисването му за добро. И на мен, като мама на Дамян и Ники, ми е много приятно да знам, че има неочаквано положителна енергия, която струи към тях. Благодаря!
    Благодаря и на Лина! Покрай нея, научавам и за други твои красоти!
    Пожелавам ти мноого вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за милите думи, Искра!Наистина с много любов наравих тортичките и много се радвам, че си я усетила :)Нека са ти живи и здрави сладурчетата! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Съвършенство:) Толкова е нежна и красива тази бебешорска торта:)) Е това е мечтата не всеки бебок:)
    Веси

    ОтговорИзтриване